من زن هستم
من زن هستم



ایرانه من کو؟!

(درود)مان گرفتند و به جايش سلام شد
(سخن) ز ما ربودند و به جايش كلام شد

فرزانه،آرتيميس ،كوروش و داريوش هم
فاطمه ، كلثوم، كلبعلى و غلام شد

خوشى و راستى و مهر و دوستى
به فرمان دين عرب بر ما حرام شد

شادى و رونق شد از بهر تازى نا چيز
گريه و شيون و زارى همه به كام ما شد

نيك خويى و راد مردى همه شهره بود ما را
دروغ و پليدى و تقيه و نيرنگ مرام ما شد

سرزمين مهر آيين اهورا بود و نيكى و داد
امام زاده و آخوند و حرم كنام ما شد

كو نشانه اى ز مردى و خرد ما مردمان را ؟
كه ميهن فروشى پيشه و كار و دوام ما شد

كوروش دادگر به شوره زار و بيابان بسپرديم
نقى از در آمد با خمينى هر دو امام ما شد



نظرات شما عزیزان:

M.T
ساعت3:47---19 تير 1392
بد نیست ادم وقتی میخواد چیزی بنویسه یخورده در موردش هم فکر کنه. شاید ما اردتمون به خیلی چیزا از بین رفته ولی اصالتمون پاربرجاس. بعلههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 1117
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)